FYNSKE GOLF OPLEVELSER

”Fynske Golf Oplevelser” i daglig tale FGO er et samarbejde blandt 6 fynske golfklubber:

Sct. Knuds, Faaborg Golfklub, Langesø Golf, Odense Golfklub, Svendborg Golf Klub og Vestfyns Golfklub.

Samarbejdet skal ses i lyset af, at klubberne ønsker at tilbyde medlemmerne ekstra oplevelser på gode velplejede fynske golfbaner med god golf, flot natur og rigt dyreliv, ligesom der geografisk er en god spredning på de deltagende klubber.

Formålet med aftalen er, at fuldtidsmedlemmer, der ønsker at gøre brug af ordningen på alle ugens dage kan spille op til 10 runder gratis golf, i kalenderåret, på hver af de andre deltagende klubbers baner.

Tilmelding foregår i hjemmeklubben og koster kr. 250,- pr. klub i samarbejdet udover ens egen hjemmebane. Det vil sige p.t. i alt kr. 1.250,- årligt.

Ønsker du at tilmelde dig ordningen kan du enten overføre kr. 1250 via mobilepay til 64546 eller overførsel til reg.nr. 0828 konto nr. 000 188 2996 med angivelse af medlemsnr. Det indbetalte beløb dækker medlemskab for hele året.