HERREKLUBBEN

HERREKLUBBEN 2024:

I Herreklubben i FGK, skulle du gerne kunne genkende, at der spilles seriøst uden det bliver alvorligt, - at det ikke er for sjov; men det er sjovt. – at vi alle gør vores bedste både for spillet og samværet.

Alle herrer, som er medlem af FGK, kan være med uanset HCP. Dog spilles der med max. 2 streger pr. hul.

Der spilles alle torsdage, du kan vælge mellem to tider: Formiddag, du møder op kl. 9.45 med udskrevet scorekort til lodtrækning på driving-range og med udgang fra kl 10. Sen eftermiddag, du møder kl. 16.45 på driving-range med samme opskrift og med udgang fra kl. 17. Der spilles frem til 17. oktober, dog ikke helligdage og i juli. Der er ingen tilmelding, man møder bare op på drivingrange med scorekortet.

Der spilles i en samlet række 9 eller 18 huller fra tee 57, du kan nøjes med at spille 9 huller og få tillagt point af Golfbox (17), som så tæller samlet med. Til hver spilleomgang bliver der præmier til de to bedste runder. Der spilles stableford med en vinder af forårssæsonen og en af efterårssæsonen.

Bold på green tættest på flaget på hul 3, giver fadøl til ”holdet”. Tættest på hul 3, er også en gennemgående konkurrence med finale til oktober.

Første spilledag er torsdag den 11. april. Der spilles ikke i juli og på helligdage og vi slutter i oktober.

Sidste torsdag i hver måned spilles der ”anderledes”: Andet tee-sted, slaggolf etc.

Medlemskab koster 250kr. for hele sæsonen. Betaling til Bo Andersen, Herreklubben i Faaborg på MobilePay: 8237ME. Man kan prøve 3 gange og betale 30 kr. hver gang også mobilepay. (Kan modregnes de 250 kr. hvis det senere ønskes.) Der kræves ikke tilmelding, man kan ”støde til” når det bedst passer.

Der arrangeres et par fællesspisninger og en afslutningsfest for hele Herrekluben med præmieuddeling. Datoer kommer senere.

Vi vil prøve at arragere at formiddagsholdet spiser ”frokost” sammen en gang i mellem, og tilsvarende ”aftensmad” for aftenholdet.

Det hører til, at man efter spil bliver og hygger med der fremmødte.

Golfhilsner Styregruppen

Styregruppen