PARKLUBBEN

Sjovt – udfordrende – hyggeligt

Parklubben spiller hver gang en 9 hullers runde med ”gunstart” og efterfølgende spisning.

Hver anden fredag inviteres alle ”våbenføre” mænd og kvinder, der er fyldt 18 år, til ”greensome” golf med valgfri partner.

Tilmelding til match og spisning skal, af hensyn til cafeens planlægning, ske på GOLFBOX og senest onsdag ​kl. 18.00 i den uge, der spilles.​

Man møder op i klubben kl. 16.15, betaler og får udleveret det udskrevne scorekort.

Vi teer ud kl. 16.45/16.53 med ”gunstart” fra udvalgte huller på for-ni.

Middagen begynder kl. 19.30

I 2024 begynder sæsonen fredag den 5. april  , og vi spiller derefter hver anden fredag i lige uger til og med juni.

Også i år holder vi sommerferie i juli.

Efterårsspillet foregår i ulige uger og starter fredag den 2. august, og den 27. september holder vi vores festlige sæsonafslutning.

Kom og vær med fra starten!

Alle kan være med – find en ”makker” hvad enten du spiller med din partner eller ven/veninde, så er alle velkomne. Vi afslutter hver match med en dejlig middag og hyggelig komsammen i klubben, hvor aftenens præmier uddeles. Der er kun præmier til dem, der deltager i spisningen.

Matchfee (kun kontanter)

25 kr. pr spiller pr gang.

Eller 175 kr. pr. spiller for hele sæsonen.

(der spilles i alt 12 runder)

Der er præmier til de bedste par, samt for nærmest hul på hul 3 og hul 6 og klappepræmier.

Middagen, der betales direkte til cafeen, koster 130 kr. pr. person.

Tilmelding til match og spisning skal, af hensyn til Cafeens planlægning, ske på GOLFBOX og som sædvanlig

senest onsdag ​kl. 18.00 i den uge, der spilles.​

To-dages tur.

Vi prøver i år at arrangere en to-dages tur tirsdag-onsdag den 2.-3. juli. Men det forudsætter, at der er mindst 20 interesserede. Der vil komme nærmere om sted og pris senere.

OBS. Hvis du/I ønsker løbende info-mails om parklubben (- og ikke i forvejen plejer at få det), bedes I sende jeres mailadresse til Allan Ørtvig.

Styregruppen

Jørgen Bremholm - Formand - Faaborg Golfklub

Anni Jørgensen

anniogpeder(at)hotmail.com

Søren Pedersen - Næstformand Faaborg  Golfklub

Marianne Ørtvig

oertvig.faaborg(at)gmail.com

Jette Wulff - Sekretær Faaborg Golfklub

Jytte Vangshold

jytte(at)jovalive.dk

Peder Jørgensen

anniogpeder(at)hotmail.com

Jørgen Bremholm - Formand - Faaborg Golfklub

Allan Ørtvig

oertvig.faaborg(at)gmail.com

Henrik Olsen - Bestyrelsesmedlem Faaborg  Golfklub

John Vangshold

jytte(at)jovalive.dk

Kommende Events

• 16.-17. august 2023 - To-dages tur

To-dages tur, som vi spurgte om interesse for, vil vi gå videre med, da et betydeligt antal par meldte positivt tilbage. Så hvis I er interesserede, kan I sætte kryds i kalenderen ved den 16.-17. august.

Nærmere omkring sted og pris kommer senere.